LA CASTANYADA

A l'escola hem celebrat el dia de la castanyada avui dilluns 5 de novembre ja que el divendres 31 d'octubre ens va ploure molt i molt. Les castanyeres però ens van dur les castanyes el divendres i nosaltres les hem guardades durant aquest llarg cap de setmana. Una de les coses que ens ha cridat més l'atenció ha estat la nova castanyera, vaja, la màquina de coure castanyes, es veu que en Manel i en Navarra han fet una supermegamàquina amb motor que fa rodar el bombo.... però.... durant el matí va funcionar i a l'hora de la veritat alguna cosa va fallar. El que no falla mai és coure les castanyes de manera manual. El concert de la castanyada també ha estat molt bonic. Ens hem escoltat entre tots. Els nens i nenes de P3, com cada any, s'han estrenat i quan això passa no se sap per què, però es queden sempre sense veu i llavors tots els ajudem a cantar.

Les castanyes..... BONÍSSIMES!

LA CANTADA