ACTE COMIAT MAMA ADAMA I OUSMAN I AMINA

Hola Adama, Ousman i Hamina,

Com que sabem que mireu el web de l'escola sovint, hem pensat que us agradaria saber què vam fer el dimarts 25 de novembre.

Vam pensar que seria bo que tota l'escola féssim un comiat a la vostra mare i la millor manera va ser pensant sobretot en vosaltres tres, així que vam decidir inflar tres globus blancs, preciosos i grans amb els vostres noms i també un globus lila al mig. Llavors ens vam trobar tots a la pista de l'escola on l'Annabel va dedicar-vos unes paraules molt boniques i després vam cantar la cançó MIRALL DE PAU perquè sabem que us agrada moltíssim! Després de cantar la cançó, l'Èric i en Mamadou van deixar anar els globus... aquí en teniu un reportatge fotogràfic molt bonica! Després de seguir els globus cel amunt vam enganxar tot de mans plenes de coses positives per tot el llarg de la xarxa de la pista.

Desitgem que us agradi molt el que vam fer!

i una abraçada ben forta!!! Us estimem molt!!!

L'escola de Sant Pere Pescador