TREBALL 6è SEGON TRIMESTRE

Durant aquest segon trimestre, des de l’assignatura de música, els vostres fills/es faran un treball sobre una cançó. Des de l’escola creiem important donar eines per quan hagin de fer treballs a secundària.

Per tal d’elaborar-lo els /les alumnes tindran el suport i l’ajuda del tutor i la mestra de música sempre i quan es demostri un interès per fer bé la feina i  que aquesta es vagi presentant dins els terminis assignats.

Des de casa us recomanem que ajudeu als vostres fills/es sobretot a valorar amb ells la informació que pugueu trobar per Internet. L’excés d’informació sovint dificulta saber què és allò important que cal conèixer.

Aquest treball formarà part de la nota d’avaluació del segon trimestre. La data màxima de presentació serà el divendres 6 de març de 2015.

ESTRUCTURA DEL TREBALL DE SISÈ.pdf
Documento Adobe Acrobat 323.0 KB

PRESENTACIÓ DE CADA APARTAT

21 gener: Presentar la nota firmada pels pares i el nom de la cançó