MENÚ MENJADOR curs 18/19

Menús de NOVEMBRE

Aquí sota hi trobareu el document en format PDF del menú del menjador escolar per si us el voleu descarregar.

Si només el voleu consultar, cliqueu sobre la imatge i se sus ampliarà

Menú menjador mes de FEBRER
FEBRER.pdf
Documento Adobe Acrobat 751.6 KB

MENÚ 1

MENÚ 2

MENÚ 3

Pla de funcionament del menjador escolar

PLA DE FUNCIONAMENT DEL MENJADOR ESCOLAR
Documento Adobe Acrobat 161.6 KB

PLA DE FUNCIONAMENT DEL MENJADOR ESCOLAR

CURS 2016-17

D’acord amb el que estableix el Decret 160/1996 referent a menjadors escolars, el Consell Escolar de l’Escola Llagut de Sant Pere Pescador sol·licita l’aprovació del pla de funcionament :

·      El servei de menjador es presta amb la modalitat de contractació d’una empresa que cuinarà al centre (SERMADA S.L.). També es farà càrrec de la vigilància dels nens que es queden a dinar des de les 12.30 a les 15 hores.

·      El centre disposa de cuina totalment equipada i de menjador també equipat per a la prestació del servei.

·      La gestió econòmica i de gestió de pagament i de contacte amb l’empresa la fa l’AMPA .

·      S’estableixen dos torns de menjador: 12.30h EI,  13h Primària

·      La capacitat màxima del menjador per torn és de 120 comensals.

·      El nombre d’usuaris per al present curs és de 90 a 100 alumnes fixes,  tot que el nombre varia en funció dels alumnes que utilitzen el servei de manera eventual.

·      El servei de vigilància del menjador tal com ja s’ha dit abans anirà a càrrec de l’empresa encarregada del servei de menjador.

·      Existeix un pla de menús que s’adjunta al pla de funcionament, amb una programació mensual que es revisa anualment.

·      El preu fixat per al present curs és de 6,00 Euros.

·      Els alumnes que fan ús del servei de menjador han d’observar les següents normes :

1.      L’alumne/a que vol fer us del servei de menjador ha de comunicar-ho al seu tutor cada dia abans de les 10 del matí, en cas de no fer-ho així no podrà fer us del servei.

2.      Abans d’entrar al menjador cal anar al lavabo, per tant no es permetrà que ningú surti del menjador mentre duri el dinar.

3.      Cal fer les fileres ben fetes i ordenades segons el nivell.

4.      Han d’entrar al menjador ordenadament i en silenci, rentar-se les mans i col·locar-se sempre al mateix lloc, excepte els eventuals.

5.      Esperar, en silenci, drets al seu lloc el senyal per a seure.

6.      Menjar fent servir correctament els coberts.

7.      Han de procurar acabar-se el menjar del plat. En el cas d’aquells alumnes que no puguin menjar un plat determinat del menú, els pares o tutors ho hauran de manifestar per escrit als encarregats del menjador.

8.      A setembre es triarà el tipus de menú que seguirà l’alumne/a i no es podrà canviar durant el curs si no és per prescripció mèdica.

9.      Durant el dinar es guardarà el comportament adequat.

10.  El cap de taula, que serà sempre un/a alumne/a dels nivells més alts, i que canviarà diàriament, ha de servir els plats i deixar la taula neta. Així mateix vigilarà que no es llenci aigua ni menjar a la taula ni per terra i que es mengi correctament.

11.  Una vegada acabat el dinar, no aixecar-se fins que el responsable de menjador ho permeti. Sortir del menjador amb ordre.

12.  No es trauran del menjador objectes ni aliments.

13.  Els usuaris del menjador no podran sortir del recinte escolar ni abans ni desprès del dinar, únicament en casos justificats per escrit del pare, mare o tutor.

14.  Durant l’horari de menjador els alumnes utilitzaran només el menjador i el pati que va des de la font fins a l’aula de P3, abstenint-se de utilitzar cap més part de l’escola sense permís exprés del monitor encarregat.

15.  Els alumnes de P3 hauran de  fer la migdiada en una aula amb llitets sota la vigilància d’una monitora. Serà obligatori per a tots els nens i nenes de P3 anar a l’espai habilitat com a dormitori.

16.  Els alumnes de primària podran optar desprès de dinar per sortir al pati o romandre en el mateix menjador que serà habilitat com a espai de jocs de taula, lectura i deures. Els alumnes que optin per quedar-se a dins el menjador hauran de respectar el silenci i la quietud que comporta el lloc d’una sala d’estudi.

17.  S’exigirà un comportament correcte dins de l’horari de menjador, atenint-se a les normes legislades tant pel Reglament de Règim Intern del centre com pels decrets superiors emanats de l’Administració Educativa. El comportament incorrecte continuat pot ocasionar que l’alumne/a sigui exclòs/a temporalment o a perpetuïtat del servei. Les monitores portaran un registre de faltes L’acumulació de tres faltes comportarà l’expulsió d’un dia del Servei de Menjador.

18.  Com annex al Pla de Funcionament del Menjador Escolar es presenta el Pla  de Convivència del Menjador escolar elaborat per ’empresa SERMADA S.L.  que desenvolupa la prevenció de conflictes i el desenvolupament i les estratègies de mediació i resolució de conflictes dins l’àmbit i l’horari de menjador, regulat dins el mateix marc normatiu que el Pla de Convivència del Centre.

19.  El pagament del menjador dels alumnes que utilitzen el  servei de menjador de forma fixa es farà  per domiciliació bancària. No liquidar de manera regular i dins del termini previst l’import del servei de menjador pot ocasionar la baixa d’aquest servei. Les despeses bancàries que ocasionin les devolucions dels rebuts aniran a càrrec de l’interessat.

20.  Els alumnes que utilitzin el servei de menjador de manera eventual, hauran de presentar el tiquet de menjador  en el moment d’apuntar-se al seu mestre tutor/a.

21.  Aquestes normes es comuniquen per escrit als pares dels usuaris del menjador. El fet d’inscriure’s al menjador vol dir l’acceptació de les mateixes.

Sant Pere Pescador curs 2.016– 2017